Meer tevreden klanten door een Loyalty Marketing/ CRM specialist
522
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-522,cookies-not-set,qode-social-login-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.4.1,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Wat doet The Loyalty Practice?

 

Of het nou gaat om loyalty, retentie/winback strategie, conversie optimalisatie, customer journeys of engagement: ik zorg dat u uw klanten tevreden en vooral binnen houdt. De afgelopen 17 jaar heb ik me ontwikkeld tot Loyalty Marketing/ CRM specialist, aanvankelijk in vaste dienst en sinds 2010 als zelfstandige.

Een indruk van de projecten die ik in afgelopen jaren heb gedaan:

Vodafone

2011: Senior Loyalty & CRM Marketeer ad interim

Ontwikkelen en implementeren van engagement en omzet verhogende campagnes voor de Prepaid base.

 

2013: Ad Interim Senior CLM Marketeer

End to end verantwoordelijk voor het managen en optimaliseren van het NBA programma (Next Best Activity). Met dit inbound programma biedt Vodafone elke bestaande klant de meest relevante ‘next best offer’ gebaseerd op het huidige gebruik/profiel. Doel is om de klantloyaliteit en – tevredenheid te vergroten.

 

2014: Ad Interim Senior CLM Marketeer
  • Ontwikkelen van een Loyaliteitsprogramma voor de Prepaid Base
  • Ontwikkeling en optimalisatie van alle Data omzet campaigns
  • Burn Your Balance Program (stimuleren van beltegoed verbruik)

 

2015: Ad interim Senior CVM Marketeer
  • End to end verantwoordelijk voor afdelingsoverstijgend project: ‘Hello Project’. Doel: alle uitgaande communicatie vanuit 12 verschillende afdelingen consistent maken (tone of voice / look&feel)
  • Ontwikkeling en optimalisatie van diverse Cross/Upsell en klanttevredenheid en service campagnes.

 

2016: Ad interim Senior Segment Marketeer

Segment marketeer in het ‘Family segment’ team.

Mede opzetten van  marktonderzoek (met externe partij) om de ‘Family propositie’ vorm te geven. Aanvullend: quad play succesvol introduceren

Het Koninklijk Concert Gebouw

Januari 2017 – juli 2017

Ontwikkelen van een Klant Contact Strategie per segment om klantenbinding van het Concert Gebouw te vergroten.

 

Eneco

Februari 2013 – April 2013

Project management van diverse Loyalty projecten:

  • Consulting voor het Loyalty programma
  • Ontwikkelen van een efficiënt retentie programma bij klantverhuizing
  • Churn reductie campagnes

 

De Nationale Postcode Loterij

Februari 2011 – oktober 2011

Ontwikkelen en managen van het  Loyalty & Retention programma

Naast mijn werk als zelfstandige in Loyalty Marketing werk ik sinds maart 2018 met veel plezier als gecertificeerd coach in zowel Loopbaan coaching als Life coaching vanuit The Coaching Practice.

The Coaching Practice