The Loyalty Practice is gespecialiseerd in Loyalty Marketing/CRM
430
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-430,cookies-not-set,qode-social-login-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.4.1,vertical_menu_enabled,side_area_uncovered,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
loyalty marketing

Wie is The Loyalty Practice?

 

Hoe hou je je klanten tevreden en hoe zorg je dat ze bij je blijven? Hoe kun je je als bedrijf blijven onderscheiden? Het zijn vragen die me blijven boeien en ervoor hebben gezorgd dat ik me de afgelopen 17 jaar vol overgave heb ontwikkeld tot specialist in Loyalty Marketing / CRM.

 

Deze ervaring heb ik opgedaan in diverse vaste functies bij grote bedrijven zoals American Express, Telfort, en UPC. In oktober 2010 besloot ik als zelfstandige verder te gaan in dit vakgebied. Ik vond het geweldig om mijn opgedane expertise toe te mogen passen bij diverse branches en bedrijven, zoals Vodafone, Eneco, De Nationale Postcode Loterij en Het Koninklijk Concert Gebouw.

Ik ben gewend te werken in veeleisende, ‘high paced’ corporates in een internationaal werkveld.  Zowel individueel als als onderdeel van een team.  Ik ben een zeer gedreven en gemotiveerd persoon, toegewijd aan ‘getting the job done’ binnen deadline en budget. Met optimisme en humor weet ik op pragmatische wijze complexe CRM trajecten van strategie tot operatie richting te geven en door de organisatie te leiden.

Naast mijn werk als zelfstandige in Loyalty Marketing werk ik sinds maart 2018 met veel plezier als gecertificeerd coach in zowel Loopbaan coaching als Life coaching vanuit The Coaching Practice.

The Coaching Practice

Contact

Neem contact op voor meer informatie